11.8 C
Kyiv
22.05.2022
Image default
СВІТ

У Мексиці лікар після вакцинації потрапила в реанімацію із запаленням мозку

Жінка отримала щеплення вакциною Pfizer Фото з відкритих джерел

У МОЗ країни припускають, що жінка виявилася схильною до алергічних реакцій

У Мексиці 32-річна медична працівниця потрапила у реанімацію після проведення їй щеплення від коронавірусу. У жінки підозрюють енцефаломієліт. Про це повідомляє агентство Reuters.

Як зазначається, після щеплення препаратом Pfizer-BioNTech в жінки почалися судоми, після чого їй стало важко дихати, а на тілі з’явилися висипання. За даними Міністерства охорони здоров’я Мексики, попередній діагноз — енцефаломієліт (небезпечне ураження спинного та головного мозку, при якому імунітет людини виробляє білки проти власної нервової тканини). 

Новини за темою: У двох округах Німеччини призупинили вакцинацію від COVID-19 препаратом Pfizer

У відомстві додали, що постраждала виявилася схильною до алергічних реакцій, адже під час клінічних випробувань не було даних про те, що у людей може розвиватися запалення мозку після застосування вакцини.

Нагадаємо, нещодавно Європейське агентство з лікарських засобів (EMA) схвалило використання вакцини від коронавірусу Comirnaty, розробленої компаніями Pfizer та BioNTech. Це перша вакцина, яку рекомендували застосовувати в ЄС.

Джерело

Залишити коментар